Weer een beetje thuis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emmi Velema - WaarBenJij.nu Weer een beetje thuis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Emmi Velema - WaarBenJij.nu

Weer een beetje thuis

Door: Emmi

Blijf op de hoogte en volg Emmi

03 Oktober 2011 | Suriname, Paramaribo

Ja! Ik ben weer in Su! Eergisteren geland op vertrouwde grond, die dampende landingsbaan midden in de jungle, ook wel de internationale luchthaven van het land, Zanderij. Ineens had ik ontzettende haast. Ik ging in no-time door de douane, griste mijn backpack van de band en huppel-rende naar buiten. Het kostte me ongeveer een kwartier om weer te wennen, maar toen was ik weer helemaal thuis in dit land waar ik zoveel van ben gaan houden. De herinneringen komen terug in geuren, kleuren en smaken. Een tripje naar Babunhol, een zwemsessie in de rivier en het shoppen naar slippers in de stad vormen tezamen een geslaagd reintegratieprogramma. En steeds weer herinner ik me: wat ben ik hier toch zielsgelukkig geweest! Gister al Spaans geoefend met een oude meneer (zijn hele levensverhaal gehoord en ik hoefde alleen maar af en toe ' si, si' te zeggen) en een paar goede tips voor mijn volgende bestemming in Brazilië gekregen. De voorbereidingen voor de rest van de reis zijn dus in volle gang. Vanuit mijn huis met zwembad (geen grap) groet ik jullie! Veel liefs!

  • 03 Oktober 2011 - 20:34

    Marieke:

    Nice!!! Waar verblijf je nu in Suriname? Weer aan de toscastraat? Want daar staat nu toch ook een zwembad? ;)
    Veel plezier! En geniet ook een beetje voor mij ;)
    Liefs Marieke

  • 03 Oktober 2011 - 20:35

    Joke:

    Emmi, ik wens je ontzettend veel plezier !! Geniet van elke moment ! Maar daar twijfel ik niet aan.

  • 03 Oktober 2011 - 20:39

    Puck:

    Wat klinkt dat weer goed ems! Je bent daar helemaal op je plekje zo te horen! Geniet er lekker van!! Zo te horen lukt dat al aardig ;)

    Veel liefs vanuit het nu nog zwoele, maar snel weer regenachtige Nederland!

  • 03 Oktober 2011 - 20:44

    Pia:

    Ha Em,

    wat leuk dat je je zo snel helemaal thuis voelt!
    je tropenhartje klopt naar hartenlust he

    geniet en laat ons maar mee genieten!

    liefs,
    Pia

  • 03 Oktober 2011 - 21:04

    Judith :

    Heej Emmi! Zo leuk dat je weer in Suri bent! Aaah ik zou ook weer graag terug willen. Mijn moeder gaat misschien volgend jaar heen! Ik wens jou veel plezier en good luck in Brazil!!

  • 04 Oktober 2011 - 06:42

    Hanne:

    Wat mooi om te lezen dat je daar zo op je plek bent! Geniet er van!

    xx Hanne

  • 04 Oktober 2011 - 07:47

    Kaat:

    Emmsiee! Goed te horen dat reis en aankomst goed zijn gegaan! Geniet ervan!
    xxx

  • 04 Oktober 2011 - 11:31

    Marianne:

    eenmaal verknocht aan SU is een blijvende verslaving! Waar woon je nu?
    Veel plezier toegewenst.

  • 04 Oktober 2011 - 15:14

    Emmy:

    heerlijk!! geniet ervan!

  • 04 Oktober 2011 - 18:25

    Janna:

    Fijn em!
    Kus

  • 04 Oktober 2011 - 18:59

    Selma:

    Go Emmi!

  • 07 Oktober 2011 - 10:59

    Jilles:

    Geniet ervan weer!!! (en blijf schrijven :))

  • 07 Oktober 2011 - 12:04

    Lars:

    Hoi Em
    Fijn dat je er weer zo van geniet !,we blijven je volgen.
    Groet Jany en Lars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

De Amerika's!

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2012

The San Fransisco life

22 Januari 2012

Woehoe!

02 Januari 2012

In Granada

16 December 2011

Panama

29 November 2011

Het leven in Cartagena
Emmi

Actief sinds 17 Aug. 2009
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 25301

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 07 Maart 2016

Madagascar

01 Oktober 2011 - 12 Maart 2012

De Amerika's!

01 Januari 2011 - 02 Maart 2011

Thailand

11 Oktober 2009 - 25 April 2010

Suriname!

Landen bezocht: